luni, 13 aprilie 2020

Cunoașterea înseamnă să descoperi!


     Cunoașterea face diferența între lumi!

     Un om care a dobândit cunoaștere se simte rușinat atunci când se comporta (face acte și fapte) ca un barbar.
     Un om care a dobândit note, poate chiar și diplome școlare importante, dar nu a dobândit cunoaștere nu are simțul ridicolului.
     Lipsa cunoașterii îl transformă pe om  în barbar.
     Există societăți unde cunoașterea este prețuită....privindu-le înțeleg că noi, societatea noastră, este cufundată într-o cruntă barbarie.
     Cred că este foarte important, într-un grup uman (familie, grup de prieteni, trib, națiune, etc), procentul celor care aleg să fie barbari sau oameni educați...
     În România anului 2020 a învins barbaria....și îmi susțin afirmațiile cu un set de imagini .....
     Și totuși vreau și sper să reușim să construim, alături de cei cu care mă asemuiesc, o lume unde barbaria să fie respinsă și înfierată.....
     Da! Am dreptul să-mi trăiesc frumos viața! Și eu contez! 


Elena Mona Panaite
președinte ”Asociația Torța”







Niciun comentariu:

Kybalion

                                                                                                                                            ...