luni, 22 iunie 2020

Crezul meu pentru Rep. Moldova




  • Trebuie sau NU trebuie să mai finanțăm Rep. Moldova așa cum am făcut-o ani de zile?
  • Efortul nostru de a susține financiar Rep. Moldova a fost observat de cetățenii republicii?
  • Cetățenii Rep. Moldova apreciază România și pe români?
Am lansat această discuție pe on-line pentru a vedea care sunt opiniile românilor.

Sun întrebări fundamentale pe care trebuie să le aducem în atenția opiniei publice și să discutăm deschis, TOȚI, despre toate aceste subiecte.....de ce? Pentru că noi am plătit.

V-aș aduce zeci de argumente pentru a-mi susține opinia dar vă voi lăsa pe voi să găsiți răspunsurile....nu uitați politica este o artă ....și un popor nu se conduce doar după percepte ideologice/politice sau interese economice sau militare. Un popor înseamnă chemarea sângelui.

Dacă există un singur român, acolo în Rep. Moldova, care crede în România atunci, pentru acela, trebuie să luptăm până la capăt...așa gândește un patriot.

Elena Panaite
președinte Asociația TORȚA




Niciun comentariu:

Kybalion

                                                                                                                                            ...